.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لغو قرار داد فروش شركت ايران الكتريك رشت
نماينده مردم رشت از لغو قرار داد فروش شركت ايران الكتريك رشت پس از ماه‌ها پي‌گيري خبر داد. نيك‌صفت با اشاره به آخرين وضعيت كارخانه ايران الكتريك رشت افزود: همه تلاش ما بر اين اساس بود كه مشكلات شركت ايران الكترونيك ...
لغو قرار داد فروش شركت ايران الكتريك رشت

نماينده مردم رشت از لغو قرار داد فروش شركت ايران الكتريك رشت پس از ماه‌ها پي‌گيري خبر داد.
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس :هاجر تحريري نيك‌صفت با اشاره به آخرين وضعيت كارخانه ايران الكتريك رشت افزود: همه تلاش ما بر اين اساس بود كه مشكلات شركت ايران الكترونيك رشت كه با سابقه طولاني و داشتن قابليت‌ در امر صادرات در گذشته نه چندان دور يكي از كارخانه‌هاي موفق در استان بود با رعايت مصالح طرفين و تأكيد ويژه براي حفظ اين صنعت براي استان حل شود، ولي به رغم تمام تلاش‌ها متأسفانه نماينده خريداران همكاري لازم را براي حل مشكلات از خود نشان نداد.
 وي اظهار داشت: مشكلات كارگران در طول اين مدت به شدت افزايش يافته بود و به ناچار از طريق حقوقي پي‌گيري مشكلات شديم و از آنجا كه يكي از تعهدات اصلي خريداران در مبايعه نامه، فعال نگه داشتن اين واحد صنعتي و اشتغال كارگران و كاركنان اين واحد بود، ولي متاسفانه به دليل عدم رعايت اين موارد از سوي خريداران با اقاله موافقت شد.
 نائب رئيس كميسيون آموزش و تحقيقات در ادامه اظهار اميدواري كرد: هر چه سريع‌تر مطالبات كارگران پرداخت و در كنار آن تدبيري اتخاذ شود تا واگذاري شركت در آينده به گونه‌اي صورت بگيرد كه هم تخصصي لازم براي مديريت چنين مجموعه‌اي در خريداران موجود باشد و هم ضمن سود آوري زمينه ايجاد اشتغال با توجه به گستره توليد و فعاليت‌هاي متنوعي كه چنين شركتي مي‌تواند داشته باشد فراهم شود.
 نيك صفت خاطر نشان كرد: بعد از سفر رياست محترم جمهوري جلسه‌اي با محوريت بررسي مشكلات كارگران شركت ايران الكتريك رشت تشكيل شد و راهكارهاي مختلف حل مشكلات و معضلات شركت ايراني الكتريك و كارگران اين واحد كه ماه‌ها حقوق و ديون خود را دريافت نكرده‌اند بررسي شد.
 وي اضافه كرد: نظر به اين‌كه نماينده خريداران و نماينده كارگران بر سر ميزان مطالبات به توافق نرسيدند با بررسي همه راهكارها و اخذ گزارش از دستگاه‌هاي ذيربط استان كه به مرحوم كريمي رادي (وزير اسبق دادگستري) ارائه شده بود يكي از راهكارها اقاله كرده بودند با توافق همه اقاله قطعي شد. نيك صفت در پايان گفت: درباره اينكه اين كارخانه در اختيار سازمان بازنشستگي يا صنايع قرار گيرد قرار شد در آينده نزديك با تشكيل جلسه‌اي اين موضوع مورد بررسي قرار گرفته و تصميمي عاجل اتخاذ شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.